AZTERKOSTA

publicado a la‎(s)‎ 30 oct. 2019 2:45 por Colegio San Pelayo   [ actualizado el 4 nov. 2019 7:30 ]

AZTERKOSTA

El miércoles, 30 de octubre, los alumnos/as de 5º de E.Primaria viajarán a Deba en tren para analizar la costa siguiendo el programa Azterkosta. Deberán estar en la estación a las 8.45h.
Llegarán sobre la 13.20h a la estación del tren. Los usuarios de comedor se encargará la profesora de subirlos al colegio.

COASTWAT
CH itsasbazterrari buruzko Europako Ingurumen Hezkuntza programaren Euskal Autonomia Erkidegorako egokitzapena da AZTERKOSTA. Europako proiektu hori 8.ko hamarkadaren amaiera aldera sortu zen Irlandan, eta 1992tik dugu gure artean.
Ostiralean, urriak 24, Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailako ikasleak Debara joango dira Azterkosta proiektuan parte hartzeko.
1.20an itzuliko dira tren geltokira. Jantokian geratzen direnak irakaslearekin itzuliko dira eskolara.