DÍA DE LA PAZ / BAKEAREN EGUNA

publicado a la‎(s)‎ 28 ene. 2019 1:59 por Colegio San Pelayo   [ actualizado el 30 ene. 2019 2:00 ]

DÍA DE LA PAZ / BAKEAREN EGUNA

Resultado de imagen de día de la paz

El 30 de enero, a las 11.00h de la mañana en la planta de secundaría, el alumnado de Infantil, Primaria y E.S.O. celebrarán el Día de la Paz realizando diferentes actividades en clase y  una puesta en común todos juntos. (un photocall representando su compromiso con la PAZ).
- Infantil: canción.
- 1º ciclo de E.Primaria: poesía
- 2º y 3º ciclo de E.Primaria: canción.
                                - 1º E.S.O.: Poesías.
                                - 2º E.S.O.: Relato.
                                - 3º E.S.O.: Decálogo.
                                - 4º E.S.O.: Poesías creadas en un taller de poesía en clase.

ESTÁIS INVITADOS AL ACTO.

Etzi, urtarrilak 30, goizez, Haur Hezkuntza, Lehen Hezkuntza eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako ikasleek Bakearen Eguna ospatuko dute.

BAKEAren EGUNA 2019.

Gaur, urtarrilaren 30a, goizez, "Bakearen Eguna" ospatuko dugu: egunero bilatu, mantendu, zaindu beharko genukeen egoera polit, berezia eta denon ardura dena.

Aurtengo jardunaldirako aukeratu dugun ikurra oso bitxia da. Izan ere, Munduko Lehen Guda eta gero, europar erdialdeko hilerri batean ondokoa gertatu zen: soldaduen hilobien artean, mitxoleta gorriez gain, mitxoleta zuriak hasi ziren ernetzen, hazten.

Horregatik mitxoleta zuriak, ez hain ezagun, baina baita beste ikur batzuk bakearekin zerikusi zuzena dutenak.

Horrela, gaurko ekitaldian zehar, ziklo bakoitzak, aurten bakea dela eta, egunotan ikasgeletan, landutakoa aurkeztuko digute, bukaeran denon lore zuriekin oso mural haundi, dotore bat osatzeko. Adibidez, Lehen Hezkuntzako lehen ziklokoek zenbait olerki, bigarrengoek Peralesen "Que canten los niños" abestia, 3. ziklokoek "Cómplices" taldearen abestia "Verdad que sería...", DBHko lehen mailakoek baita olerkiak, 2. mailakoek istoriotxo bat 3. mailakoek dekalogo bat eta 4. mailakoek baita olerki batzuk.