"ENERGIA PARA CRECER" Fundación EROSKI"

publicado a la‎(s)‎ 6 mar. 2017 1:07 por Colegio San Pelayo   [ actualizado el 7 mar. 2017 6:16 ]
"ENERGIA PARA CRECER" Fundación EROSKI"

El lunes, 6 de marzo, los alumnos/as de 5º de E.Primaria acudirán a Eibar para participar en el programa "Energia para crecer" de la fundación Eroski, cuyo objetivo es fomentar, de manera devertida, la alimentación sana, la práctica frecuente de ejercicio físico y el llevar unos hábitos de vida saludable.

Astelehenean, martxoaren 6an, Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleak Eibarko, Ipuruako Eroskira joango dira “Energia hazteko” programan parte hartzera. Honen Resultado de imagen de eroski energia para crecerhelburua da modu dibertigarrian Lehen Hezkuntzako haurrei eta haien inguruari sustatzea elikadura osasungarria, kirola maiz egitea, bizimodu osasungarria eramatea .