Entrada sin título

publicado a la‎(s)‎ 4 nov. 2019 7:30 por Colegio San Pelayo   [ actualizado el 5 nov. 2019 2:04 ]

ESCUELA ACTIVA 3º,4º y 6º E.P.

Los alumnos/as de 3º, 4º y 6º de Educación Primaria se van de BARNETEGI del 5 al 8 de noviembre. La salida para 3º y 4º E.P. será a las 9:30h de la parada nueva de Kaltxango y 6º E.P. a las 9.00h de la misma parada.

6º de E.P. se alojará 4 días en el  Centro Educativo Medioambiental, Sastarrain,  ubicado en Etxarri Larraun, un pequeño pueblo de conocida tradición pastoril en uno de los valles de mayor herencia cultural y mitológica de toda Navarra, el Valle de Larraun, asentado a las faldas de la sierra de Aralar. Miéntras que los alumnos/as de 3º y 4º E.Primaria se alojarán en Arotz-Enea.

Hurrengo astean Lehen Hezkuntzako 3., 4.eta 6. mailako ikasleak Sastarrain eta Arotz-eneako (Nafarroa) barnetegira joango dira. Beraz,3. eta 4. mailakoak goizeko 9:30etan irtengo dira “kaltxango” geltokitik eta 6º mailakoak 9.00etan.

Arotz-Enea Ingurumen Eskola, Etxarri Larraunen dago, artzain-tradizioko herri txiki batean, ondare kultural eta mitologiko handia duten Nafarroako haranetako batean, Larraunen, Aralar mendiaren magalean.