SAN MARTIN EGUNA

publicado a la‎(s)‎ 8 nov. 2019 2:15 por Colegio San Pelayo   [ actualizado el 8 nov. 2019 2:16 ]
SAN MARTIN EGUNA

El lunes, 11 de noviembre, todo nuestro alumnado celebrará San Martin en el Colegio, para ello tendrá que venir vestidos de caseritos/as o con vaquero, camisa blanca y pañuelo.

Por la mañana los alumnos/as de Infantil, Primaria y Secundaria participarán en un taller de elaboración de talos y realizarán juegos populares vascos "herri kirolak".

Por la tarde, a las 14.45h en el gimnasio comenzando por Infantil, seguido de Primaria y terminando por Secundaria cantarán y realizarán bailes típicos vascos.

Os invitamos a todas a las familias a participar en el acto de la tarde.

Astelehenean, azaroaren 11n, gure ikasle guztiek San Martin ospatuko dute Elkargunean. Horretarako, baserritar txikiz jantzita etorri beharko dute, edo bakeroak, alkandora zuri eta zapiarekin.

Goizean, Haur Hezkuntzako, Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako ikasleek taloak egiteko tailer batean parte hartuko dute, eta herri-jolasak egingo dituzte.

Arratsaldean, 14: 45ean gimnasioan Haur Hezkuntzatik hasi, Lehen Hezkuntzatik jarraitu eta Bigarren Hezkuntzatik amaitu, euskal abesti eta dantza tipikoak abestu eta dantzatu egingo dituzte.

Familia guztiak gonbidatzen zaituztegu arratsaldeko ekitaldian parte hartzera.