ESCUELA ACTIVA 5º Y 6º E. PRIMARIA

publicado a la‎(s)‎ 17 mar. 2017 8:18 por Colegio San Pelayo   [ actualizado el 20 mar. 2017 1:29 ]

ESCUELA ACTIVA: MARTES 21 DE MARZO

5º E. PRIMARIA

L@s alumn@s de 5º E.P. visitarán  las instalaciones de "El Correo" donde les explicarán el funcionamiento de la rotativa. Después, visitarán la "Ferrería de El Pobal" donde les contarán cómo funcionaba una antigua ferrería.

Para terminar irán a visitar el Jardín Botánico de Baracaldo.

LHko 5. mailako ikasleek "El correo" instalazioak eta funtzionamendua ikusiko dute.

Gero, Pobaleko burdinola bisitatuko dute. Artisauen tailerra zen, eta, bertan, burdina lantzen zuten metal bihurtzeko. Bukatzeko Barakaldoko Lorategi botanikora joango dira.

6º   E. PRIMARIA

Los alumnos de 6º de E. Primaria se van de  excursión
a visitar el ayuntamiento de Bilbao, el Teatro Arriaga y por último harán un recorrido por el Museo Marítimo.

Lehen Hezkuntzako 6. mailako ikasleek Bilboko udaletxea eta Arriaga Antzokia bisitatuko dute.

Bukatzeko,Bilboko Museo Maritimoa ikusiko dute.

La salida (5º y 6º) será a las 8.45h del LEX con su bocata para la comida y el regreso sobre las 17.00 aprox.

Irteera 8.45etan izango da "LEX" geltokitik.

Bazkaltzeko, bokata eraman behar dute eta itzulera 17.00etan izango da.