EUSKARALDIAREN ASTEA SAN PELAYON.

publicado a la‎(s)‎ 29 nov. 2018 1:16 por Colegio San Pelayo   [ actualizado el 3 dic. 2018 2:45 ]

EUSKARALDIAREN ASTEA SAN PELAYON.

Beste aste berri bat abiatzen dugu gaur, EUSKARALDIAren astea.

Astelehenean, 6.mailakoak datorren asteleheneko Antzokiko Euskararen Eguneko Galarako bertsoak prestatzen egon ziren.

Asteartean 5. eta 6. Mailakoak Gorbeiako Parke Naturala joan ziren. Horrela, aldi berean, Arratiako euskera pixkat ezagutzeko hango monitoreen eskutik.

Asteazkenean, sarrera nagusian, aste honetako beraien lan konpromezuak bilduko dituen txokoa antolatu dugu eta ostiralean egingo dute esposaketa.

EUSKERAREN EGUNERAKO PROGRAMAZIOA

El lunes por la tarde, celebraremos el día del Euskera junto a todo el alumnado del Colegio. El alumnado de 4º, 5º y 6º de E.Primaria lo celebrará en el Antzoki.

Cantarán, bailarán, habrá teatros, cuentos y un grupo de 15 alumnos/as de diferentes clases cantarán clase por clase canciones tradicionales vascas.

Astelehenean, abenduak 3, gure ikastetxeko ikasle guztiek Euskeraren eguna ospatuko dute. Lehen Hezkuntzako 4. 5. eta 6. mailako ikasleek Antzokian ospatuko dute bete eskola ikasleekin batera.

Gure eskolan kantak, dantzak, antzerkiak, ipuinak.. egongo dira eta gelaz gela, eskolako 15 lagunez osatutako abesbatza baten bisita izango dute, zenbait abesti tradizional abesten.