JUANITA IBAIBARRIAGA LEHIAKETA

publicado a la‎(s)‎ 4 dic. 2018 6:20 por Colegio San Pelayo   [ actualizado el 10 dic. 2018 3:29 ]
JUANITA IBAIBARRIAGA LEHIAKETA

Ayer finalizó el EUSKARALDIA. Nuestro alumnado disfrutó, tanto en el gimnasio del Colegio como en el Antzoki, de diferentes y divertidas actividades.

Queremos felicitar a Ane Sánchez alumna de 5º de E.Primaria, premiada en el concurso de literatura "Juanita Ibaibarriaga" por su cuento titulado "Margo magikoak".

ZORIONAK!!

Atzo amaitu zen EUSKARALDIA. Ikasleek, bai Antzokian bai geure gimnasioan, arratsalde ederra igaro zuten, besteak beste kantuka eta barrezka.

Ezagutzera eman nahi genuke baita ere gure ikastetxeko 5. mailako Ane Sánchez, "Margo magikoak" izenburua jarri ziolarik, Juanita Ibaibarriaga Literatur Lehiaketan irabazle gelditu zela, Antzokian, 4. 5. eta 6. maila guztientzat antolatu zen galan. Beraz, Zorionak Aneri eta eskerrak parte hartzaile guztioi!