LA RUTA DEL ARTE

publicado a la‎(s)‎ 10 abr. 2018 6:27 por Colegio San Pelayo   [ actualizado el 10 abr. 2018 6:32 ]
LA RUTA DEL ARTE / ARTEAREN IBILBIDEA

La Diputación Foral de Bizkaia, en una iniciativa conjunta con el Museo de Bellas Artes de Bilbao y BBK, presenta Artearen
ibilbidea
/ La ruta del arte, una exposición itinerante con 40 reproducciones de alta calidad de obras maestras de la colección permanente del museo en la que participará nuestro alumnado de E.S.O. y Bachiller.

De este modo, nuestros alumnos/as podrán entrar en contacto con las obras, tomar conciencia del rico patrimonio común de la pinacoteca, y conocer, a través de esta propuesta singular, pinturas de los grandes maestros de diversas épocas.

Bizkaiko Foru Aldundiak, Bilboko Arte Ederren Museoarekin eta BBKrekin lankidetzan abiarazitako ekimen batean, Artearen ibilbidea / La ruta del arte aurkeztu du, museoko bilduma iraunkorreko maisulanen kalitate handiko 40 erreprodukziok osatutako erakusketa ibiltaria, alegia. DBHko eta Batxilergoko ikasleek parte hartu dute.

Horrela, gure ikasleak obrekin kontaktuan sartu ahal izango dira, pinakotekako ondare komun aberatsaren kontzientzia hartu ahal izango dute, eta ezagutu ahal izango dituzte, proposamen berezi honen bidez, museoan gordeta dauden hainbat arotako maisu handien margolanak.