REDUCCIÓN DE RIESGOS "ORTZADAR"

publicado a la‎(s)‎ 26 oct. 2018 6:59 por Colegio San Pelayo

REDUCCIÓN DE RIESGOS "ORTZADAR"

Alumnos/as de 4º E.S.O. han participado en una charla sobre cómo gestionar los riesgos relacionados con las drogas y cómo actuar de forma responsable, a cargo de la Asociación ORTZADAR.

DBHko 4.mailako ikasleek arriskuak nola kudeatu eta nola arduraz jokatu hitzaldi batean parte hartu dute.

Ortzadarrek, arduraz kontsumitzeko jarraibideak eskaintzen dituzte, besteak beste, kontsumo horiek ekar ditzaketen kalte eta arriskuez kontzientzia hartzea edota autozaintzako jokabideak eskuratu edo indartzea, kontsumitzeko erabakia hartzen dutenentzat.