SALIDA 5º Y 6º E.PRIMARIA

publicado a la‎(s)‎ 8 may. 2017 3:56 por Colegio San Pelayo   [ actualizado el 8 may. 2017 7:44 ]
SALIDA  5º Y 6º E.PRIMARIA

Los alumnos/as de 5º de E.Primaria visitarán el casco viejo de Donosti y kutxaespacio (planetario) y los de 6º E.Primaria las instalaciones de EITB y kutxaespacio.
La salida será, el MARTES, 9 de mayo, a las 9.00h de la parada del "Lex" y el regreso está previsto para las 17.00h en la parada del "Paco".

LHko 5. mailako ikasleak Donostiara joango dira Donostiako Alde Zaharra eta kutxagunea ezagutzera.
LHko 6.mailako ikasleek ordea, eitb-ko instalakuntzak eta kutxagunea bisitatuko dituzte.
Hauek ASTEARTEAN, maiatzak 9, Donostiara joango dira, beraz 9etan "Lex" geltokian egon behar dira eta bostak aldera itzuliko dira "Paco" geltokira.