GURE ESTILOA

CESPE ikaslea CESPE estiloarekin konfiguratuta dago. Estilo edo ikusteko modu hori, ikasleak bere lanean adierazten du, baina jokabideen eremuan sartzen da gehiago.

CESPE ikaslea noble agertzen da, tolesik gabe, besteekin erraz elkartzen da, egoera berriak asimilatzeko joera du, bere sentimenduak adierazteko adeitsua da, ordenatua izaten da eta sistematizaziorako joera du lan eraginkor guztia beti gogorra dela kontuan duelako … Bere estiloaren adierazpen guztietan badago arrazoi sakon bat edo arrazoi multzo bat, horren azalpena, azken batean, bere izate estiloa da eta ez jokatzeko era bakarrik. Horrelako estiloa ez da erraza aztertzen. Ez dago kalkuluekin lortzeko modurik, ezta faltsutzeko modurik ere. Poliki-poliki eskuratzen da. Kutsaduraren bidez lortzen da. Egunero bizitzea eta lan egitea CESPE bezalako asmoekin edo idealekin.

GURE IDEIAK

Bertuteen urteetako produktua da eta guztien lana da. Ez zaizkie bereizgarriak edo uniformeak ematen. Bizitzeko estiloa da. SAN PELAYO ESKOLAKO HEZKUNTZA KOMUNITATEAk edukitzea eta ematea nahi duen gauzarik preziatuena da.

Ermuako San Pelayo ikastetxearen Hezkuntza Komunitateak, hausnarketa helduaren eta kontsulta zabalen ondoren, ikastetxeko gurasoei, ikasleei, hezitzaileei eta gainerako laguntzaileei, haien ideien eta asmoen sintesi labur bat ESKAINTZEN die, haien hezkuntza ekintza inspiratzen dutenak. . Horrela, errazten du:
Gurasoei, haurrek nahi duten heziketa mota aukeratzeko zeregina.

Eta Zentroan kolaboratzen dutenek laguntza modu aske eta arduratsuan emateko erabakia.

Elkargoaren jarduera guztiak inspiratzen dituen printzipio eta helburu handien sintesia da ideario hau.

NAHI DUGUNA, hezkuntza komunitateari Curriculum Proiektua prestatzeko eta normalean onartutako oinarrizko ustezko batzuen araberako herraminta bat eskeintzea da

• Denek aukera berdintasunez hezteko eskubidea dutela.
  • Gurasoak nagusiki beren seme-alaben heziketaz arduratzen direla eta haientzat komenigarritzat jotzen duten hezkuntza mota eta zentroa aukeratzeko eskubidea dutela.
  • Gizarteak, oro har, eta administrazioak bereziki eskubide horiek bermatu eta ahalbidetzeko betebeharra dutela.
ZENTROAREN IDENTITATEA

Bi helburu nagusi ditu:

ARRETA HANDIA JARTZEA

• Giza heziketara
  • Banakako eta gizarte arazoei
  • Irakasleen eta irakaskuntzaren prestakuntza didaktikoari.
  • Kulturaren integrazio harmonikoa bultzatuko duten ingurunea eta egiturak sortzera.
  • Familia eta eskolaren funtsezko koordinaziora.

ARGITASUNEZ ZEHAZTU

• Hezkuntza-esku hartzearen arlo bakoitzeko arrasto metodologikoak.
  • Zentroko hezkuntza estiloa
  • Proposatutako jardueren programa
  • Hezkuntza komunitatearen osagai bakoitzaren erantzukizunak
  • Ikerketa-ildo didaktikoak