NORTZUK GARA

San Pelayo Eskolak 1964tik Ermuko irakaskuntza zentro gisa lan egiten du eta herriko zentro zaharrena kontsideratu daiteke.

Jatorrian bertako ikasleak hiru arlotan prestatzen zituen akademia bat zen: zati batek Batxilergoko ikasketak egin zituen, haien kontura, hasieran Gernikako institutuetan eta Eibarren geroago; beste zati bat, Armeria Eskolan sartzeko prestatzen ari zen eta azken talde bat (batez ere emakumeak) lanbide merkatuan sartzeko prestatzen zen.

1972an araututako irakaskuntza zentro bihurtu zen, O.H.O. (Oinarrizko Hezkuntza Orokorra) Irakaspenak ematen eta aurreko ikasketekin behin-behinean jarraituz.

LOGSE indarrean sartu ondoren, haur, lehen eta bigarren hezkuntzako etapak irakasten diren zentro bihurtzen da.

CESPE S.COOP

Gaur egun, Ermuko ikastetxe zaharrena kudeatzen duen irakaskuntza-kooperatiba bat gara. 1964an sortu zen, eta ikastetxeko langileen ia% 100ekoa da. Eskaintza integrala du Haur Hezkuntzan, Lehen Hezkuntzan, Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan (1-18 urte).

Gure zentroa lerro mailan antolatuta dago (25 ikaslez osatutako taldea), irakaskuntza erabat pertsonalizatua da eta ikasleen jarraipen oso eraginkorra ahalbidetzen du, orientazio akademiko eta profesional ona lortuz.

GURE INSTALAZIOAK

2007/08 ikasturtean zentro berriaren instalazioak ireki genituen, Betiondo auzoan, 3-16 urte bitarteko ikasleak daude bertan.

Eraikuntza adimenduna da, teknologia berrien presentzia handiarekin, energia eraginkortasuna, ingurumena zaintzeko eta mota guztietako sailak dituenak(musika, arte-lanak, ordenagailuak, laborategiak, tailerrak …) hezkuntza onena eta garai berrietara egokituta dagoena lortzeko.

2008ko irailean inauguratu genuen 0 eta 3 urte bitarteko haurtzaindegia herriaren erdialdean kokatuta dagoena, S. Isidro kalean, sarbide errazarekin. Beste instalazio batzuen artean ikasle txikien garapen psikomotorrean laguntzen duen “txikipark” bat du.

En 2011 inauguramos las instalaciones de Bachillerato para lo que tenemos autorización para 4 unidades e impartimos 3 itinerarios

IRAKASKUNTZA ELEANIZTUA

Komunitate elebidunean egoteak gure ikasleak derrigorrezko hezkuntza bukatzerakoan elebidunak izatearen alde lan egitera garamatza.
Euren hizkuntzarekiko errespetua oinarritzat hartuta, gure 2 hizkuntza ofizialen (euskara eta gaztelania) ezagutza maila ona eskuratzeko aukera ematen duen metodoa garatzen dugu, baita Europako beste hizkuntza batzuk ere (ingelesa eta frantsesa).

Errendimendu ona lortzeko beharrezko ahaleginarekin lan egitea ahalbidetzen duen ikasleen motibazioa, familiaren eta ikastetxearen eskutik etorri behar da, eta zenbait kasutan, aldi berean etorri behar da. Guzti hau ez litzateke posible izango ikastetxearen eta familien arteko komunikazio- eta bilera-sistemarik gabe, beharrezkoa denean tratamendu on, hurbil eta berehala oinarritzat hartuta.

NONAHIKO IKASKUNTZA PERTSONALIZATUA