CURRICULUMA

San Pelayo Ikastetxearen curriculumak LOGSEn adierazitako arlo eta gai ofizialak kontutan hartuko ditu. Ingelesa irakatsiko da 3 urtetik aurrera, frantsesa 12 urtetik aurrera, eta STEM programa bat sartuko dugu etapa guztietan

Lehen bi etapetan, arlo guztietan, ahal den neurrian, eskolak elebidunak izango dira. Dena den, eta gure ikasle gehienen ama hizkuntza gaztelania dela kontuan hartuta, irakurketa-idazkerari ekingo dion eta hizkuntza ikasteko ibilgailu gisa ezarriko den hizkuntza izango da.

Euskara ikasteko zailtasuna orekatzeko, eskolaz kanpoko jardueretan, ikasleei hizkuntza honetan hitz egingo zaie. Gainera, astebeteko hizkuntza prestakuntza ikastaroak programatuko dira urtero Lehen Hezkuntzako ikastaroetarako, aldundiko aterpetxeetan egingo direnak..

Ikasturtean zehar beste jarduera batzuk ere garatuko dira, gure ustez prestakuntza integralaren ideian kontuan hartu behar diren programa espezifikoen inguruan (Tolerantziaren astea, Ekologiaren astea …).

PROIEKTU PARALELOAK

Zentroko Lan Planak programa ofizialaren balizko gabeziak hornitzera bideratuko diren proiektuak aurreikusiko ditu, baita baliabide didaktiko gisa berauen garapenean.
Proiektuak gauzatzea Idazkaritza Teknikoaren erantzukizuna izango da eta irakasleen esku hartzea ezinbestekoa izango da eta Proiektu bakoitza gauzatzeko, ikastaro bakoitzeko tutorearena modu zuzenean,

Ikasleekin geroago garatzeko, proiektuaren kopia entregatuko zaio irakasle interesatu bakoitzari, kopia hori aldatu ahal izango da, aurkeztutako zailtasunen arabera, Eskola Kontseiluarekin kontsultatuta.

Bai programa ofizialak garatzeko, bai alboko proiektuen kasuan bezala, ikuspuntu metodologiko baten arabera, bi alderdi nagusituko dira: elkarrekintza eta diziplinartekotasuna.

LAGUNTZA

Talde guztien tutoretzatik (DBHtik aurrera 15 ikasle/tutore baino gutxiagoko ratioarekin) hobekuntza-plan pertsonalizatuak egingo dira ikasle bakoitzarentzat ebaluazio bakoitzaren ondoren.